Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
milosc



milosc

11/09/2007 13:17:11
Verba
"Kochaj Mnie"

Ref:Kochaj mnie wtedy będę kochał Ciebie
Nie zmieniaj się wtedy ja się nie zmienię
Proszę wróć, bez Ciebie nie daje rady
Kochaj mnie x3

1. Nieudane popołudnie, ta fatalna sobota
Niewypowiedziane myśli, urwana rozmowa
Urwane zdanie z nie dosłyszanym "kocham"
Zamknęłaś drzwi; tak łatwo się nie poddam
Popełniłem błąd w momencie zapomnienia
Gdybym tylko mógł chciałbym wszystko pozmieniać
Uwierz mi chce być przy Tobie zawsze
Być twoim światłem kiedy dzisiejsze słońce zajdzie
Powrócic do dni które w sercu blaskiem biją
Namiętności twoich oczu kiedy żyliśmy chwilą
Pozwól raz jeszcze zrozumieć twoje marzenia
Pozwól mi, by słowo kocham nabrało znaczenia
Wybacz mi, a wtedy ja przypomnę światu nas
Zatrzymam w miejscu czas dla Ciebie
Jeśli tylko szanse mi dasz

Ref.Kochaj mnie wtedy będę kochał Ciebie
Nie zmieniaj się wtedy ja się nie zmienię
Proszę wróć, bez Ciebie nie daje rady
Kochaj mnie x2


2. Kochaj mnie tak jak kiedyś kochałaś
Jakby to co złe nic nie znaczyło dla nas
Jakby nic się nie stało, chwilowa mgła
Gaśnie zły film i zapalają światła
Chce być taki, jaka byłaś dla mnie
Odbuduje to, co wykradłem z twoich marzeń
Nie znam słów, co pozwolą Ci wybaczyć
Ale posłuchaj tych którymi pragnę tłumaczyć
Uwierz w to że chce by było dobrze
Gdzieś upadłem proszę pomóż mi się podnieść
Pozwól dotrzeć mi znów do twego serca
Uwierzę w że miłość wszystko zwycięża
Te kilka chwil które poświecisz dla mnie,
Słuchając łez na automatycznej sekretarce
Dlaczego się zmieniłaś, nie odwracaj się
Zobacz jestem tutaj i Kocham Cię

Ref.Kochaj mnie wtedy będę kochał Ciebie
Nie zmieniaj się wtedy ja się nie zmienię
Proszę wróć, bez Ciebie nie daje rady
Kochaj mnie x3

kamilcia[Powrót] Komentuj











Avatar




O mnie



50 „rób i nie rób” w kwestii zdrowego odżywiania


1. Nie jedz, jeśli nie jesteś głodna.
2. Jedz powoli, po każdym kęsie odkładaj sztućce i rozmawiaj podczas posiłku.
3. Nie nakładaj sobie dużych porcji. Bierz małe porcje. Skoncentruj się na plastrach, nie na kawałkach, na cienkich kromkach, a nie na pajdach.
4. Zakończ jedzenie, nim poczujesz się najedzona, ponieważ Twój żołądek dopiero po 20 min. Zareaguje na to, co włożyłaś do ust.
5. Nie jedz dużymi kęsami, bierz do ust małe kawałeczki.
6. Przez cały dzień wypijaj dużo wody. Trzymaj pojemnik z wodą w lodówce, czajnik na kuchence i butelkę z wodą na biurku.
7. Nie zjadaj posiłków bezwiednie. Ciesz się tym, co jesz, albo przestań jeść.(Pierwsze dwa ciasteczka są boskie ale czy czujesz smak szóstego?)
8. Ćwicz regularnie i pamiętaj, że mięśnie ważą więcej niż obwisłe ciało i wyglądają o wiele lepiej. Pływanie, jazda na rolkach, bieganie, gimnastyka, jazda na nartach i na rowerze, a nawet skakanka, są znakomite dla utrzymania sprawności, sprawiają radość i rzeźbią figurę. Miej na wadze swój ogólny wygląd a nie kilogramy.
9. Nie pobieraj kalorii z napojów gazowanych. Pij wodę albo bezkaloryczne herbatki ziołowe i soki odżywcze, takie jak pomidorowy lub grejpfrutowy.
10. Trzymaj pod ręką przygotowane na przekąskę w domu lub na wycieczce obrane marchewki, łodygi selera, pomidorki czereśniowe, winogrona, mandarynki, a także inne owoce i warzywa.
11. Nie kupuj pokarmów wysokokalorycznych i poproś osobę robiącą zakupy do domu, aby omijała regały ze słodyczami. O wiele łatwiej z nich zrezygnować, jeśli nie ma ich pod ręką. Nigdy nie wybieraj się na zakupy po artykuły spożywcze, mając pusty żołądek.
12. Myśl o uwieńczonym sukcesem zakończeniu diety, zamiast opychać się batonami i drażetkami, gdy masz w perspektywie 3 tygodnie ścisłej diety.
13. Nie zażywaj nigdy żadnych pigułek na odchudzanie bez wyraźnych wskazań lekarza. Niektóre z nich są niebezpieczne, inne mogą wprowadzić Cię w stan rozdrażnienia, a jeszcze inne prowadzą do utraty wody, a nie tłuszczu. Jeśli interesuje Cię działanie takich leków lub preparatów, zwróć się z pytaniami do specjalisty.
14. Zjadaj codziennie zróżnicowane i zbilansowane posiłki, zawierające pokarmy z pięciu głównych grup żywieniowych: produktu zbożowe, owoce, warzywa, mięso, drób i ryby, produkty mleczne.
15. Nie waż się codziennie, ponieważ waga nie wykaże natychmiast zjedzonej poprzedniego wieczoru torby chipsów, ale jeśli stosujesz dietę, waż się o tej samej porze co kilka dni i nie oczekuj, że zgubisz więcej niż pół lub jeden kilogram tygodniowo.
16. Bądź cierpliwa, jeśli odchudzasz się mądrze, ale tracisz na wadze powoli lub osiągnęłaś pewien spadek wagi i dalej ani rusz. Niektórzy po prostu mają wolniejszą przemianę materii.
17. Nie trać ducha, jeśli jesteś na diecie i nikt nie zauważył, że już straciłaś kilka kilogramów. Ty też nie zauważysz każdego który im przybył, lub który stracili.
18. Chodź na spacery, biegaj, odwiedzaj znajomych, żuj gumę bez cukru, gdy masz napady głodu lub gdy odczuwasz straszliwą pokusę na zjedzeni drugiego pączka.
19. Nie rezygnuj ze śniadań. Organizm podziękuje Ci i odwdzięczy się bardziej za śniadanie niż za dodatkowe 7 minut snu. Zamiast rezygnacji z posiłku zjadaj małe porcje.
20. Bądź świadoma faktu, że tort lodowy jest bardziej tuczący niż szpinak, ziemniaki bardziej kaloryczne niż pomidory, itp. Bez wkuwania na pamięć całych tabel kalorycznych zapamiętaj, które pokarmy mogłabyś, równie dobrze jak do żołądka, pakować sobie w uda i biodra.
21. Nie opowiadaj bez przerwy wszystkim o swoim odchudzaniu, bo zanudzisz wszystkich na śmierć.
22. Przez cały czas staraj się być zajęta a jedzenie stanie się mniej ważne.
23. Nie rezygnuj z diety na resztę dnia tylko dla tego że na obiad zjadłaś snickersa.
24. Jeżeli jesz na mieście, zamawiaj ryby, kurczaki, sałatki albo coś lekko strawnego.
25. Nie zjadaj jednego chipsa. Dużo łatwiej jest nie zjeść ani jednego.(Popcorn czy precelki będą dla Ciebie dużo lepsze, choć równie trudno zachować umiar podczas ich zjadania.
26. Pamiętaj o tym, że kalorie liczą się także wtedy, gdy obchodzisz urodziny, nawet gdy jesteś na randce i nawet tego dnia gdy masz klasówkę, nawet gdy ciasto jest jeszcze surowe, nawet na przyjęciach i nawet wtedy, gdy tylko próbujesz kęs z cudzego talerza.
27. Nie bierz swoich nowych kobiecych kształtów za nieestetyczną otyłość.
28. Jedz z małych talerzy, jeśli na dużym Twoje porcje obiadowe wyglądają żałośnie.
29. Nie miej poczucia konieczności wyczyszczenia talerza do czysta, gdy jesz w restauracji.(Porcje bywają ogromne)
30. Ogranicz użycie soli kuchennej, ponieważ zatrzymuje ona w organizmie nadmiar wody. Zamiast soli używaj pieprzu i przypraw.(Warzywa w puszkach są solone, jedz więc świeże lub mrożone)
31. Nie opychaj się bez opamiętania w niedziele, planując rozpoczęcie diety w poniedziałek.
32. Jeśli twoja pizza sprawia wrażenie mocno nasyconej tłuszczem, zawiń ją kilkakrotnie w papier kuchenny- przecież nie jesteś na przyjęciu u królowej.
33. Nie myśl sobie, że „niskotłuszczowy” znaczy „bez tłuszczu”, lub że „bez tłuszczu” oznacza „bez kalorii”
34. Zastanów się nad zawieszeniem na lodówce swojego zdjęcia, na którym jesteś najgrubsza.(Znam pewną osobę, która umieściła w lodówce gadżet-maskotkę, pytając głośno po otwarciu drzwi : „Czy naprawdę jesteś głodna, tłuścioszku?”
35. Nie trzymaj noża na paterze z ciastem. O wiele łatwiej ukroić wtedy kawałek, zamiast sobie odmówić.
36. Kiedy masz pokusę włożenia natychmiast czegoś do ust, idź do łazienki i umyj zęby. Uczucie świeżo umytych zębów likwiduje chęć na przegryzkę.
37. Nie smaż tego co możesz ugotować, udusić, ugotować na parze, upiec na grillu lub w piekarniku.
38. Kupuj tuńczyka w wodzie, a nie w oleju; owoce we własnym oku a nie w syropie; odtłuszczone a nie tłuste mleko; pieczywo tostowe w cienkich kromkach, a nie w grubych; białe mięso (np. kurczak, ryba), a nie ciemne (np. hamburgery czy steki)
39. Nie oglądaj wystaw w cukierni.
40. Zastanów się nad zapisywaniem wszystkiego co zjadłaś. Przez cały dzień, gdy zamierzasz stracić na wadze. Pomoże Ci to zorientować się, zbyteczne kalorie w Twojej diecie.
41. Nie bierz do ust niczego, nie zadając sobie uprzednio pytania „Czy to jest warte swych kalorii?”
42. Kiedy stracisz na wadze 2,5 kilograma, weź do ręki torbę mąki lub cukru o tej samej wadze. Właśnie tyle już nie będziesz musiała nosić na sobie.
43. Nie przechodź na dietę wegetariańską lub wegańską, zanim nie ustalisz bardzo dokładnie, co powinnaś jeść codziennie, aby zapewnić sobie codzienny dowóz białka i żelaza.
44. Naucz się jeść pałeczkami. Znacznie przedłuży to posiłek w chińskiej restauracji. Nie oglądaj w telewizji reklam produktów spożywczych, przełącz w tym czasie telewizor na inny kanał.
45. Nie oglądaj w TV reklam produktów spożywczych, przełącz w tym czasie telewizor na inny kanał.
46. Zastanów się nad wprowadzeniem sztywnych zasad wobec siebie. Łatwiej będzie ci postanowić, że nigdy nie będziesz jeść po 9 wieczorem, niż codziennie sprawdzać siłę woli.
47. Nie możesz nie doceniać przyjemności odmawiania sobie. Kiedy przejdziesz obojętnie obok porcji naleśników z owocami i bitą śmietaną poczujesz się dzielna i silna.
48. Zastanów się nad udziałem w spotkaniach, zamiast myśleć o jedzeniu i jeść. Możesz zapisać się do klubu anonimowych obżartuchów, strażników wagi, klubu kwadransowych grubasów lub innej grupy, jeśli nie możesz odchudzać się sama.
49. Nie pij dietetycznych napojów gazowanych ani nie używaj słodzików, na których przeczytasz ostrzeżenia, że zawierają substancje które „wywołały raka u zwierząt laboratoryjnych”.(Co prawda mówimy o szczurach, a nie o ludziach, i o dużych dawkach, a nie tabletkach, ale ja dziękuje bardzo, herbatkę pije niczym nie słodzoną)
50. Zakończ dietę odchudzającą po osiągnięciu rozsądnej wagi. Być może zechcesz stracić jeszcze kilka kilogramów, ale gdy istotnie nadejdzie pora końca odchudzania, pracuj nad utrzymaniem uzyskanej wagi i nie nagradzaj się za osiągnięte wyniki deserem lodowym lub czekoladowymi batonami. W nagrodę kup sobie parę spodni w nowym, mniejszym rozmiarze.


Liczniczek

5691


Archiwum

2007
Październik
Wrzesień



Księga

Ksiega Gości

Dodaj do Księgi
Wpisów : 0


Linki

moj porcelanowy motylek
porcelanowe motylki wszystkie rady i zasady



Ulubieni




Dodaj do Ulubionych


Strona Główna